measomarket measomarket
دسته بندی
سبد خرید
پخت قورمه سبزی آسان با تحفه
پخت قورمه سبزی آسان با تحفه
1400/10/26

لذت تجربه یک طعم جدید با کنسرو قورمه ماهی تحفه

غذاهای ایرانی در همه جهان به طعم لذیذ و عطر بی نظیرشان معروف هستند. یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی، قورمه سبزی است. تقریبا تمامی افراد به این غذا علاقه دارند و از خوردن آن لذت می برند.

 از طرفی پخت این غذا زمان زیادی لازم دارد و افراد کمی در طبخ آن تبحر دارند. معمولا زمانیکه از آشپزی فردی تعریف می کنند بلافاصله در مورد اینکه بلد است قرمه سبزی بپزد یا نه سوال می پرسند! این خورشت جذاب قدمت طولانی بین غذاهای ایرانی دارد و اصالت پخت آن حفظ شده است.

گروه توسعه صنایع تحفه که با هدف بالا بردن سرانه مصرف ماهی ایجاد شده است، اقدام به ساخت کنسرو قورمه ماهی کرده است. جایگزین شدن ماهی به جای گوشت قرمز باعث بالاتر رفتن نسبت پروتئین و کلسیم به چربی می شود. همچنین برای افرادی که مصرف گوشت قرمز برایشان ضرر دارد و یا علاقه ای به مصرف گوشت قرمز ندارند، می تواند بهترین انتخاب باشد.

پخت قورمه سبزی آسان با تحفه

کنسرو قورمه ماهی تحفه در حقیقت همان قرمه سبزی با طعم لذیذش در کنار ماهی تون است. در این حالت دیگر نه از بوی ماهی خبری است و نه اصالت پخت قورمه سبزی دچار تغییر شده است.

در زمان هایی که فرصت کافی برای پخت قورمه سبزی ندارید می توانید از کنسرو قورمه ماهی تحفه استفاده کنید. این محصول با همان عطر و طعم خانگی در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می شود و می توانید هر زمان که می خواهید از طعم قورمه سبزی لذت ببرید.

ترکیبات کنسرو قورمه ماهی تحفه

  • گوشت ماهی ( هوور یا گیدر تکه ای)، لوبیا قرمز و خورشت ( سبزی قورمه، پیاز، روغن، رب گوجه فرنگی، پودر لیمو عمانی، نمک، ادویه مخصوص و آب آشامیدنی)

پخت قورمه سبزی آسان با تحفه

مزایای کنسرو قورمه ماهی تحفه

  • استفاده از مرغوب ترین ماهی ها برای تولید تن (گوشت ماهی هوور و تکه های گیدر)
  • میزان پروتئین بالا
  • دارای کلسیم
  • کم چرب
  • جایگزین مناسب گوشت قرمز

از آنجاییکه هدف ما در میسو مارکت کسب رضایت حداکثری شما عزیزان است سعی کرده ایم تا با معتبرترین برندها همکاری داشته باشیم. برند تحفه در زمینه تولید محصولات دریایی یکی از بهترین شرکت های این حوزه است. بنابراین تمامی محصولات برند تحفه را برایتان فراهم کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون دغدغه به غذای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. استفاده از این محصول را برای کسانی که به دنبال تجربه انواع جدیدی از غذاهای مورد علاقه خود هستند، توصیه می کنیم.